Wakacje we Włoszech #2: Piękna Toskania w zdjęciach

Właśnie skończyłam opisywać kolejne dwa dni, a tekstu wyszło tyle co na rozdział książki. Trochę mnie to śmieszy, bo jak zaczynałam tutaj pisać, to miałam problemy ze skleceniem czegoś dłuższego. Teraz piszę i końca nie widać. Doszłam do wniosku, że nie chcę za bardzo przynudzać i oszczędzę zamieszczania relacji z kolejnych dni. Jednak wszystko w Waszych rękach – jeśli chcecie przeczytać co działo się dalej, jak mijały nam kolejne dni, koniecznie DAJCIE MI ZNAĆ w komentarzach. Tymczasem poniżej znajdziecie najciekawsze zdjęcia z kolejnej części wyprawy, wraz z opisami. Niebawem zaczną się już pojawiać wpisy o bieganiu, odchudzaniu i zdrowym jedzeniu. Miłego oglądania!

IMAG3508
Opalanie nad basenem, a dla ochłody basen 🙂 . Czasem warto zapłacić trochę więcej i mieć wszystko pod ręką, chociaż przez 2 dni!

IMAG3531
Nasz hotel po środku niczego.
IMAG3498
Przed upałem można się schronić w cieniu i odpocząć na wygodnych kanapach
IMAG3586
Nadal bardzo słodkie śniadania, na szczęście wraz z większym wyborem pojawiły się również sery i np. melon obwinięty szynką (bardzo słoną szynką). Jeśli miałyśmy możliwość jadłyśmy owoce, które są we Włoszech słodsze.
IMAG3581
Taaakie widoki w trakcie opalania, czy kąpieli w morzu podbijają serce. PIĘKNIE!
IMAG3560
Zaraz obok plaży deptak i prześlicznie wkomponowana roślinność. Włochy są bardzo zielone i kwieciste.
IMAG3555
Kolejne urokliwe zdjęcie z deptaka w Follonice 🙂
IMAG3529
Wycieczka rowerowa Cura Nova – Follonica – Cura Nova. Gdyby rowery były wygodniejsze, pewnie pojechałybyśmy gdzieś dalej. Za nami w oddali słoneczniki!
IMAG3515
Kolejne rowerowe zdjęcie 🙂
IMAG3604_20150727224110359
Następnie ruszyłyśmy w dalszą drogę, na jednodniową wycieczkę po Florencji
IMAG3599
Nakrycie głowy obowiązkowe latem we Włoszech!
IMAG3689
Katedra Santa Maria del Fiore zachwycała ilością detali i zdobień. Niestety w tym miejscu było wielu turystów i nie przyjrzałam się jej dokładnie, ale zdjęcie udało mi się zrobić.
IMAG3679
Katedra Santa Maria del Fiore
IMAG3677
IMAG3660
Kolejne miasto, którego piękne rzeźby i fontanny można spotkać w miejscach, których się nie spodziewa.
IMAG3653
Wspaniałe rzeźby
IMAG3650
Florencja urzeka również wspaniałymi sklepami. Te torebki spodobały się zarówno mnie jak i siostrze 🙂
IMAG3637
Było bardzo gorąco, zdjęcie zrobione z mostu złotników
IMAG3630
Najdroższe pamiątki z Florencji, a nawet Włoch do kupienia na moście złotników. Witryny zachwycały i przyciągały wzrok. Witryny, aż się mieniły.
IMAG3619
Most złotników za nami
karuzela-insta
Marzenie dzieciństwa przejechać się na takiej karuzeli. Jest przecudowna!
IMAG3690
Kolejne słodkie śniadanie już w Bolonii, gdzie wylądowałyśmy ok. 23. Uciekł nam ostatni pociąg do Rawenny i musiałyśmy na własną rękę szukać noclegu. ||  Do wyboru ciasteczka, sucharki lub francuskie bułeczki z czekoladą wszystko można posmarować słodkimi marmoladami lub kremem czekoladowym.

W kolejnych częściach Rawenna, Mediolan oraz Bergamo. Do przeczytania niebawem!

14 przemyśleń nt. „Wakacje we Włoszech #2: Piękna Toskania w zdjęciach”

1. Pewnie się powtórzę, ale : pięknie tam! Ja bym się chętnie dowiedziała co się działo. Aktywne wakacje, taka trasa rowerowa, dzielne dziewczyny! ;D

2. Hotel pośrodku niczego jest po prostu cudowny, chętnie znalazłabym się w takim miejscu 🙂 I już wyobrażam sobie, jak słońce musiało wspaniale prażyć – tak, ciepłolubne ze mnie stworzenie 🙂
    I ja chętnie przeczytam, co działo się dalej 🙂 Będąc we Włoszech, miałam okazję zwiedzić jedynie Rzym, później, jak to na kolonie przystało, wszyscy byczyliśmy się na plaży w Rimini 😉

1. Małgosiu za rok planujemy z M. wybrać się na Maderę 🙂 . A w tym roku to jeszcze się zobaczy, myślę czy we wrześniu nie wyskoczyć jeszcze gdzieś na weekend, chyba że zaszalejemy i jeszcze w sierpniu na Jarmark Dominikański się wybierzemy 😉